keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Hyvää Joulua ! / God Jul !

Koulukiireitten takia blogi on ollut hieman hiljainen, mutta treenaminen on jatkunut edelleen samaan malliin. Syksyllä meillä on ollut kolme Hjaltin ja kaksi Camillan kurssia. Fysioterapeuttini Julia on käynyt säännöllisesti ja Juhan viikkontunneilla sekä valmenuksissa ollaan käyty, kuin myös Porevirran tunneilla kaksi kertaa kuukaudessa.

Joulun jälkeen päivitän blogia ja kerron mitä kaikkea olemme harjoitelleet. Pääsääntöisesti syystalvi on ollut voimatreeniä ja hapenottokykyä, ja tärkeintä on ollut että hevonen on pirteä ja työmotivaatio on korkealla :)

Nyt haluan toivottaa kaikille oikein Rauhallista ja Ihanaa Joulua ! Haluan myös kiittää kaikkia jotka ovat tehneet vuodesta 2015 aivan upean - kiitos perheelleni, valmentajilleni sekä yhteistyökumppaneilleni ! Kiitos Keravan Horse&Rider, Solheds ja Hrimnir <3



På grund av studierna har min blogg varit nu på en liten höstpaus, men ridningen har naturligtvis fortsatt som vanligt. Vi har haft tre Hjaltis och två Camillas kurser under hösten. Min fysioterapeut Julia har hälsat på regelbundet och vi har deltagit på Juhas veckotimmar samt träningar. Även Centered Riding lektionerna två gånger i månaden har fortsatt som normalt.

Efter julen uppdaterar jag bloggen och berättar vad allt vi har gjort på kurserna. Huvudtemat under höstvintern har varit styrketräning och syreupptagningsförmåga - det viktigaste har varit att Tore är pigg och motiverad :)

Nu vill jag önska er en riktigt Fridfull och God Jul ! Jag vill tacka alla som har gjort 2015 det finaste året - tack till min familj, mina tränare och sponsorer! Tack Keravan Horse&Rider, Solheds och Hrimnir <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti