maanantai 13. huhtikuuta 2015

Kuvia / Bilder

Nyt alkaa jetlag helpottamaan, puolitoista viikkoa sitten tultiin kotiin elämäni mahtavimmalta reissulta. Teen erillisen blogipostauksen pelkästään matkastamme. Tulimme Suomeen perjantai-iltana 3.4 ja heti lauantaiaamuna 4.4 menin Lordilla Kellokosken Jäähalliin IceTölt-kilpailuihin. Jaksoin ihme ja kumma yllättävän hyvin, vaikka aikaeroa Kaliforniaan oli huimat 10 tuntia !  Lordi oli todella hieno ja voitimme askellaji-luokan pistein 6,63 ! Saimme muun muassa kaksi kertaa 8,0 käynnistä. Olen niin ylpeä Lordista <3

Alla hieman kuvia jäätöltistä, sekä viime lauantain Juhan valmennuksesta johon osallistuin Thórilla. Olen saanut uudeksi sponsorikseni islantilaisen Hrimnir-merkin, joka valmistaa pääasiassa satuloita ja kuolaimia. Suuret kiitokset siitä ! Tom oli ottamassa kuvia joissa näkyy (ainakin hieman ;D) uusi satulani, sekä Hrimniriltä saatu takki ja kypärä.



Nu har jetlagen börjat ge med sig. 1,5 veckor sedan kom vi hem från världens ljuvligaste resa ! Jag gör ett skilt blogginlägg om vår underbara semester. Vi kom hem på fredag kväll 3.4 och på lördag morgon 4.4 tävlade jag med Lordi i Icetölt. Jag orkade konstigt nog bra även om tidsskillnaden till Kalifornien är 10 timmar ! Vi vann gångartsklassen med 6,63 och fick bland annat två gånger 8,0 av skritt. Jag är så stolt över Lordi <3

Nedan finns några bilder från Icetölt samt från lördagens träning med Juha där jag red med Thór. Jag har även fått en ny fin sponsor, isländska sadeltillverkaren Hrimnir. Tack så jätte mycket ! Tom fotograferade på lördagen lite bilder där min nya sadel syns (i alla fall delvis ;D). På bilderna syns även min nya sponsor jacka och hjälm.



Lordi Icetölt (c) Anu Mehtonen

Lordi Icetölt (c) Anu Mehtonen

Lordi Icetölt (c) Anu Mehtonen

Lordi Icetölt (c) Oona Ylipuranen

Lordi Icetölt (c) Oona Ylipuranen


Thór valmennus 11.4 :











Tore visar tungan ;D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti