tiistai 22. heinäkuuta 2014

PM-valmisteluja ja lauantai-illan yllätys !

Viime kirjoituksen jälkeen onkin kerennyt tapahtua yksi iso juttu :)

Perjantaiaamuna juoksutin ensin Lordin maneesissa, ja pidin fysioterapeutti Julian ohjeitten mukaan painoa heikommassa takajalassa. Juoksutuksen jälkeen Juha valmensi minua. Treenattiin ensin kentällä: apujen läpi menemistä ja sen jälkeen rentoutta ja liikettä kehoon töltissä. Lämmittelyn jälkeen ratsastin radalla nelikäynnin. Kokeilin uutta askellajijärjestystä, joka on osoittautunut toimivaksi (työtöltti-lisätty töltti-ravi-laukka-käynti).

Lordi nauttii vihreästä treenin jälkeen :)


Tallin jälkeen lähdimme koko perheen voimin mökillemme Pellinkiin. Ilma oli upea koko viikonlopun, lauantaina päivällä kävimme veneajelulla ja pojat hyppäsivät veneestä uimaan. Sunnuntaina minulla ja Tomilla oli 3-vuotispäivä, joten juhlimme sitä lauantai-illalla mökillä. Tom kokkasi minulle herkullisen viiden ruokalajin illallisen. Keskiyöllä Tom polvistui ja kosi minua ! Olin niin iloinen, että itkuhan siinä tuli.  Nyt vasenta nimetöntäni koristaa maailman suloisin valkokultainen timanttisormus <3

Morris nauttii mökkielämästä

Meri <3


Tom ja Robi hyppäsivät veneestä uimaan :)

Äidin poimimia metsämansikoita aamiaiseksi <3

Veneilyä :)

Alkupalat, nam !

Iloinen tyttö !



Sunnuntaina nautimme vielä päivällä auringosta mökillä. Iltapäivällä kävimme Tomin vanhemmilla Porvoossa syömässä ja kerroimme ilouutisen myös heille. Minunkin vanhempani tulivat käymään kahvilla, joten siinä hoitui samalla kihlajaiskahvit ;)

Kahvittelun jälkeen lähdimme illalla äidin kanssa tallille. Juha valmensi minua jälleen. Ratsastimme ensin kentällä, ja Lordi tuntui heti pehmeältä ja yhteistyöhaluiselta. Kävin hieman tiellä avaamassa lisättyä tölttiä ja sitten ratsastin radalla sekä töltti T.1-, että nelikäyntisuorituksen. Töltin temponvaihteluissa tein itse pari teknistä virhettä, mutta muuten Lordi oli todella hyvä. Etenkin työtöltissä herra liikkui todella takapainoisesti, tasaisesti ja pehmeästi.

Maanantaiaamuna kävimme taas tallilla ja Juha valmensi minua. Koen näin ennen kisoja todella tärkeäksi, että ratsastan valvovan silmän alla. Tsekkasimme radalla nelikäyntisuorituksen, joka sujui hyvin. Illalla kävimme Tomin kanssa lempparipizzeriassamme, Punavuoren Neronessa.

Tänään Lordilla on vapaapäivä ja minä lähden kohta Keravan Horse & Riderin Avajaisten VIP-iltaan, kivaa :)

Ylihuomenna matkamme kohti Tanskaa ja PM-kisoja alkaa!

Kihlajaiskukkakimppu mummilta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti